Hry

Time of Light
Publikovaná hra, vytvořena 7 lidmi (2 programátoři a 5 grafiků).
Role: grafik.

Time of Light je školní projekt, který jsme vytvořili během hodin "gamelab" v polovině školního roku, jeden den v týdnu, což je celkem 14 dní.
Je to 3D Pinball hra, vytvořena v programu Arauna: real-time ray tracing.
V tomto projektu jsem převážně pracoval na modelování zkušebního levelu, gramofonu, kanónu, kolejí a dohlížení nad celkovou funkčností levelu bez geometrických vad, které by mohli hru udělat nehratelnou.

Publikovaná verze hry ke stažení: http://igad.nhtv.nl/~bikker/





Relativity
Relativity je Real Time Strategy hra (RTS), project vytvořen 13 lidmi, tvořících 4 programátory, 1 designer a 8 grafiků, v jeden a půl školním roce, jeden den v týdnu, což je celkem 42 dní.
Role: Art lead a QA lead.

Jedná se o vesmírnou RTS hru s časem jako unikátním prvkem a  surovinou.
Má role v tomto projektu byla Art lead a QA lead. Staral jsem se o grafickou část hry, komunikoval s naším vedoucím týmu a programátory, staral se aby grafici věděli co mají dělat a dělali to zprávně, jak vyžadovala kvalita kterou jsme chtěli. Také jsem komunikoval s našimi playtestry a ohodnocoval je. Mimo to vše jsem také modeloval, texturoval a spravoval všechnu grafiku která mi byla odevzdána a staral se o to aby byla správně vyexportována a fungovala ve hře.
Byl to skvělý projekt a mnoho jsem se z něj naučil.