Počítačová grafika

Nasvícení a Rendering scény
Textury byly vytvořeny v programech Mudbox, Photoshop a Maya. Renderováno s Mental Ray v programu Maya.
(Model pokoje a některých objektů jsou použity z: 
Challenge #21: The Bedroom - modeled by David Vacek, design by David Tousek - http://www.3drender.com/challenges/index.htm)




WIP Model kostela , inspirováno kostelem svaté Kateřiny v Eindhovenu, Nizozemsko.
Použitý software: Adobe Illustrator a Maya.
Renderováno v programu Maya.














WIP začátek tiling a texturování kostela.
Použitý software: Maya, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop.












Model Escheru - Vodopád.
Modelováno a renderováno v programu Maya.















Level design model s tématikou filmu Hellboy II.
Vytvořeno v programech Maya, UDK, Adobe Illustrator a Adobe Photoshop.















Koncept skulptura designu zbraně.
Počáteční model vytvořen v programu Maya, dokončeno v zBrush.


















Hulk, skulptura postavy.
Počáteční model vytvořen v programu Maya, dokončeno
v zBrush.












Silver Surfer, skulptura postavy.
Počáteční model vytvořen v programu Maya, dokončeno v zBrush.